Written by Petr Nimec on . Posted in Aktuality
Výzva na upřesnění záležitosti ve změně postupu na pracoviště.
Odesílatel | Petr Nimec![]() |
Adresát | Radoskav Scibiorek![]() ![]() ![]() ![]() |
Datum | Čt 15:25 |
Tělo zprávy
Dobrý den pánové,
navazuji na moje telefonické rozhovory a proběhlé SMS, tímto následně legalizuji a seznamuji všechny zúčastněné při kolektivním vyjednávání o stavu průběhu ve změnách ve společnosti.
V současnosti se nebudu zabývat hygienickou ochranou našich zaměstnanců, ale prioritně se jedná o zaměstnavatelem prezentována změna dopravy zaměstnanců na konkrétní brány v dikci pracovní zatřídění, kdy se mají zaměstnanci dopravovat na konkrétní pracoviště vlastním přispěním resp. snad asi buď přímo oblečen z domova a následně v MHD ve služebním oblečení, nebo se ve velmi nestandardních podmínek se převlékat přímo na branách???
Na základě této velmi výrazné změny v pracovních postupech, které přesto, že se to dotýká většího počtu zaměstnanců, nebyla celá záležitost projednána s odborovou organizaci, tak to považujeme za neoprávněnou změnu a tím zaměstnavatelem celou hurá akci velmi razantně odsuzujeme. Aby bychom byli schopni celou záležitost odůvodnit zaměstnancům a předat všem zaměstnancům s našim vyjádřením jak se stavíme k této změně, tak musíme být relevantně informovány, což se do současnosti nestalo???
Dotaz odborové organizace na zaměstnavatele je tato:
a) jak se zaměstnance dozví a to v předstihu, kam má nastoupit, když pojede přímo na místo výkonu práce z domova
b) když pojede v MHD ve stejnokroji naši společnosti, jaký k tomu má mandát
c) když pojede v civilním oblečení, kde se ve skutečnosti a za jakých podmínek se zaměstnanec bude moci převléknout
d) jakou formou zajistí změnu vystřídání v případě, že zaměstnance bude chtít využít vnitropodnikovou autobusovou dopravou
e) ještě není jasno, když se prodlouží celková pracovní doba , jakým způsobem to bude zaměstnavatel případně finančně kompenzovat
f) jakým způsobem zajistíme hygienickou očistu po ukončení pracovní činnosti, tak aby se zaměstnanci důstojně dopravili do svých domovů
Tímto způsobem bych mohl pokračovat, když zaměstnavatel nedodržuje dohodnuté legislativní postupy při pracovních změnách ve společnosti, nové změny v pracovních postupech je velmi důležité vykomunikovat se zástupci zaměstnanců Tj. s odborovou organizaci. Už vůbec se nebudu vyjadřovat k formě při komunikaci ke zaměstnancům, to jedna velká ostuda, přístup některých vedoucích pracovníku je vysoce neprofesionální a hraničí s aroganci.
Další záležitosti ohledně hygienické ochrany v nouzovém stavu v ČR se odborová organizace bude vyjadřovat po ukončení všech informací při aktuálním stavu ve společnosti.
S pozdravem,
Petr Nimec
předseda ZOO DS Chemopetrol a. s.
Kancelář | Office: Záluží 1, Budova 2832
Litvínov 7 – Záluží 1
tel.: +420 608 522 369